فقط کافیه فرم زیر رو پُر کنی
SEO مخفف سه کلمه Search Engine Optimization است که به معنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو است. به زبان ساده، سئو مجموعه فعالیتهایی است که در طراحی سایت، تعیین استراتژی محتوایی و تولید محتوا انجام میدهیم تا جایگاه بهتری در نتایج جستجوی گوگل کسب کرده و بازدیدکننده بیشتری برای سایت جذب کنیم. در واقع سئو مجموعه قوانینی است که موتورهای جستجوگر برای خود مشخص کرده و ما با پیروی کردن از آن قوانین میتوانیم جایگاه خوبی در آن موتور جستجو به دست آوریم.
ولی سئو به همین جا ختم نمیشود، امروزه این مفهوم به Search Experience Optimization تغییر یافته که برابر است با بهینهسازی تجربه کاربری از جستجو، به عبارت دیگر باید برای رضایت کاربر از نتیجه یافت شده نیز اهمیت ویژهای قائل شویم. مفهوم سئو فقط مربوط به موتورهای جستجو نیست بلکه مناسبسازی سایت برای بازدیدکنندگان نیز از فاکتورهای اصلی آن میباشد. بهطوریکه در چند سال اخیر سیاستهای گوگل با انتظارات بازدیدکنندگان از سایتها همسو شده است.
موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ از رباتها برای گشتن بین صفحات وب، رفتن از سایتی به سایت دیگر، جمعآوری اطلاعات مربوط به آنها و قرار دادن آنها در فهرست استفاده میکنند. فهرست مثل یک کتابخانه غول پیکر است که در آن کتابدار به شما کمک میکند که دقیقاً همان چیزی را که در آن زمان به دنبال آن هستید پیدا کنید. سپس، الگوریتمها با در نظر گرفتن عوامل رتبهبندی، صفحات موجود در فهرست را تجزیه و تحلیل میکنند تا تعیین کنند که صفحات به چه ترتیبی باید در نتایج جستجو ظاهر شوند.
از عوامل موفقیت سئو جنبههایی از تجربه کاربر است. به این صورت که رباتهای جستجو دقیقاً تخمین میزنند که یک وبسایت یا صفحه وب چقدر میتواند به جستجوگر در یافتن خواستهاش کمک کند. بر خلاف تبلیغات پولی، شما نمی توانید برای به دست آوردن رتبه های جستجوی بالاتر به موتورهای جستجو پولی بپردازید، این یعنی شما نیاز به کارشناسان سئو دارید. اینجاست که ما وارد عمل می شویم!
اکثر کاربران اینترنتی صفحات مورد نظر خود را از موتورهای جستجوی اصلی مانند گوگل، بینگ و یاهو پیدا میکنند. از اینرو سئوی مناسب، کلید شما برای رسیدن به بازدید بیشتر است. علاوه براین موتورهای جستجو همان چیزی را در اختیار کاربران قرار میدهند که آنها بدنبالش هستند، به همین دلیل در مقایسه با تبلیغات اینترنتی، مشتریان اعتماد بیشتری به سایت شما خواهند داشت و این امر نشان میدهد که ارزش سئو چیست و چرا باید به آن توجه کرد.
کلمات جستجو شده توسط کاربران در موتورهای جستجو اهمیت بالایی دارند، تجربه نشان داده است که جذب بازدیدکننده زیاد از طریق گوگل میتواند موفقیت هر شرکتی را تضمین کند. بازدید بدست آمده از روشهای سئو بر هر نوع تبلیغ برتری داشته و در دراز مدت هزینه کمتری را نیز به شما تحمیل خواهد کرد.
سئوی داخلی فرایند بهینه سازی صفحات محتوا برای کسب رتبه های بهتر در جستجو و افزایش ترافیک مربوطه است. این روش شامل تاکتیک هایی است که به رتبه بندی یک صفحه از نظر کلمه کلیدی اصلی آن کمک میکند. شما در on-page seo به موتورهای جستجو کمک میکنید تا موضوع محتوا را درک کرده و آن را به عنوان یک محتوای ارزشمند بشناسد. در حالی که سئو داخلی در میان انواع سئو از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است اما باید با روش های دیگر تکمیل شود.
سئو بیرون صفحه (Off Page SEO):
سئو بیرون صفحه به مجموعه ایی از اقدامات گفته می شود که برای بهبود بخشیدن به رتبه بندی موتورهای جستجو در بیرون صفحه انجام می شود، سئو بیرون صفحه چگونگی درک سایر وب سایت ها و کاربران از یک وب سایت خاص را به ما نشان می دهد.وب سایت هایی که جامع هستند و از کیفیت بالایی برخوردار هستند به عنوان منبع برای دادن بک لینک انتخاب می شوند، در واقع شما با ایجاد کردن لینک ها، می توانید نظر مثبت کاربران را به سمت سایت خود جذب کرده و از رقبای خود پیشی بگیرید. مثلا شما تصورکنید کاربری ازخواندن مطالب شما لذت برده باشد و آن را با دیگران به اشتراک بگذارد با این کار به موتورهای جستجو اعلام می کند این صفحه حاوی اطلاعات مفید و خوبی است و امتیاز وب سایت شما را بالا می برد.
با سئو سایت همونجایی باش که مشتریات دنبالت هستن
در صدر نتایج گوگل قرار بگیرید
فقط کافیه با ما در ارتباط باشید تا به شما مشاوره رایگان دهیم:
- بررسی و تجزیه تحلیل سایت شما و مقایسه با رقبا
- بررسی نحوه افزایش ورودی ارگانیک شما از گوگل
- استعلام تعرفه خدمات سئو
- بررسی و رفع موانع موجود در زمینه ایندکس صفحات